Re: Klawisze funkcyjne w laptopie

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Fri 28 Nov 2008 - 08:46:03 MET

> Niestety nie mam teraz dostępu do funkcji

To ja się podepnę; laptop Dell Latitude - nie działają kursory
góra-lewo, a to właśnie one wraz z klawiszem funkcyjnym zwiększają
jasność i kontrast na monitorze. Od czasu do czasu zdarza się, że
działają (bez żadnej reguły, ale coraz rzadziej), ale żeby za dnia było
coś widać na wyświetlaczu, trzeba ustawić jasność na max, a nie da sie
bo klawisze nie działają... oczywiście działają tylko te do ściemniania.
Przedmuchanie klawiatury i sprawdzenie czy nic się nie dostało na styki
nic nie dało. Można ustawić tą jasność z pominięciem kursorów, czy
raczej nie ma takiej możliwości?

--
http://ikov.bikestats.pl
"NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."