Klawisze funkcyjne w laptopie

Autor: Expedyt <expedyt_at_nOsPa__M.gmail.com>
Data: Thu 27 Nov 2008 - 18:41:57 MET

Mam taki problem: zainstalowałem na TOSHIBie win xp sp2 zamiast visty, która
tam była oryginalnie. Niestety nie mam teraz dostępu do funkcji hibernacji
systemu poprzez kombinację klawiszy "Fn+F4" (chociaż dostępny jest Fn+F5
czyli przełączanie ekran/rzutnik) jak również do zwiększania/zmniejszania
jasności (Fn+F6,Fn+F7) itp.
Ktoś może mi doradzić jak "odzyskać" te funkcje? (z tego co widziałem
support toshiby nie ma odpowiedniego softu do tego).
Exp