Re: w2k - czy można przekopiować cały dysk; na inny ?

Autor: Mateusz <mateusz.chmurzynski_at_gmail.com>
Data: Thu 27 Nov 2008 - 01:28:23 MET

jasne że można - tylko w wypadku odpalenia systemu na tym dysku ale
już na innej konfiguracji mogłoby się to skończyć błędem krytycznym.
Zależy jaki masz system plików - w wypadku nfts system plików jest
"powiązany" z kontrolerem na płycie głównej.

Jeżeli będziesz próbował uruchomić system z partycji systemowej na
płycie głównej z innym kontrolerem dysku to bądź pewien że sys Ci nie
ruszy. Nie wiem jak będzie w wypadku fat32-16, bo to archaizm - juz
dawno nikt nie powinien tego używać. Pozostałymi bebchami takim jak
grafika, sam dysk, napędy juzbym sie nie przejmował, myślę że system
by to przełknął. Mógłbyś też skorzystać z profili sprzętowych w takim
wypadku, żeby nie mieć problemów z masą błędów na starcie.