Re: udostepnione katalogi na dysku wymiennym

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Wed 26 Nov 2008 - 21:53:15 MET

> piknie dziala, dla potomnych (ktos poleci lepsze sposoby na pauzy w
> batchu?):

nie ma oficjalnego polecenia ktore robi pauze okreslonej dlugosci,
dobrze kombinujesz z pingami, ale byc moze nie potrzebujesz pauz.
Sprawdzilem i sc wysyla sygnal i wychodzi natomiast
net stop service_name
wysyla sygnbal ale czeka na zakoczenie przetworzenia synbalu, wiec byc
moze nie potrzebujesz czekac pomiedzy