Re: Print Spooler - Error1068

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 14:41:34 MET

In news:gggomk$fvu$1@news.onet.pl,
*Hants* <hants@CUT_ITvp.pl> typed:
> Ni z tego, ni z owego, poznikaly mi ikonki dwu drukarek dobrze pracujacych
> w amatorskiej sieci od jakiegos roku. Proba
> zainstalowania/dodania drukarki zakonczyla sie komunikatem o koniecznosci
> uaktywnienia "PrintSpoolera" i upewniania sie, ze jego startup type jest
> "automatic" (i tak jest)
> Obecnie mam "service status: stopped" Wcisniecie przycisku Start -
> skutkuje komunikatem: Windows could not start the Print Spooler service
> on Local Computer. Error 1068: The dependency service or group failed to
> start.
> [...]

Z lini polecen cmd wpisz
net stop spooler (zatrzymasz spooler drukarki)
Przejdz do folderu C:\WINDOWS\system32\spool\PRINTERS i wywal wszystko
co sie tam znajduje
Uruchom ponownie spoolera poleceniem
net start spooler

lub
To jest wyjscie prawidlowe, odinstaluj i wykonaj to od poczatku.
Wpisz w zmienne srodowiskowe:
DEVMGR_SHOW_DETAILS = 1
devmgr_show_nonpresent_devices = 1
Teraz wejdz do Men. urzadzen, Menu Widok - Pokaz ukryte .., usun
zainstalowane drukarki.
Restart - teraz zainstaluj drukarke w swoim systemie z plytki dostarczonej
razem z drukarka.

oraz
Wlacz usluge buforowania drukarek
Zainstaluj te drukarki z poziomu administratora
http://groups.google.pl/group/microsoft.public.pl.windows/browse_frm/month/2005-08

--
Piotr Palusinski [Microsoft MVP Shell/User]
Nigdy nie klóc sie z glupcem, bo ludzie moga nie dostrzec róznicy