Print Spooler - Error1068

Autor: Hants <hants_at_CUT_ITvp.pl>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 12:48:36 MET

Ni z tego, ni z owego, poznikaly mi ikonki dwu drukarek dobrze pracujacych
w amatorskiej sieci od jakiegos roku. Proba zainstalowania/dodania drukarki
zakonczyla sie komunikatem o koniecznosci uaktywnienia "PrintSpoolera" i
upewniania sie, ze jego startup type jest "automatic" (i tak jest)

Obecnie mam "service status: stopped" Wcisniecie przycisku Start - skutkuje
komunikatem: Windows could not start the Print Spooler service on Local
Computer. Error 1068: The dependency service or group failed to start.

Wbudowana pomoc windowsa i google nakazuje mi przelaczyc "startup type" na
automatic...

Vista Home Premium, wersja 6.0.6001 service pack 1 6001

Jak to naprawic?