Re: WinXP Pro - problem z logowaniem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 21:57:12 MET

Dnia Sat, 22 Nov 2008 20:28:48 +0000 (UTC), Lucar napisał(a):

> Mam służbowy laptop i podczas próby połączenia ad-hoc przez wi-fi z innym
> komputerem zmieniłem grupę roboczą. Po zresetowaniu system nie rozpoznaje
> już mojego hasła i nie mogę dostać się do komputera. Jak można to naprawić?
> Dodam, że nie mam uprawnień administratora i muszę dostać się pilnie do
> plików, a kontakt z działem IT chwilowo nie wchodzi w rachubę. Z góry
> dziękuję za pomoc.

Prawdopodobnie nie byłeś w grupie roboczej, tylko w domenie, i Twoje
konto było kontem domenowym a nie lokalnym. IMO nic z tym sam nie
zrobisz. Teraz możesz jedynie zalogować się do systemu na jakieś
istniejące konto lokalne, o ile znasz jego nazwę i przypisane hasło.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/