Re: WinXP Pro - problem z logowaniem

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 21:34:35 MET

In news:gg9q20$9v5$1@inews.gazeta.pl,
*Lucar* <lucar.WYTNIJ@gazeta.pl> typed:
> Mam służbowy laptop i podczas próby połączenia ad-hoc przez wi-fi z innym
> komputerem zmieniłem grupę roboczą. Po zresetowaniu system nie rozpoznaje
> już mojego hasła i nie mogę dostać się do komputera. Jak można to
> naprawić? Dodam, że nie mam uprawnień administratora i muszę dostać się
> pilnie do plików, a kontakt z działem IT chwilowo nie wchodzi w rachubę.
> Z góry dziękuję za pomoc.

Przywracanie systemu Windows XP do poprzedniego stanu
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;306084

Uruchamianie narzędzia Przywracanie systemu z wiersza
polecenia w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;304449&Product=winxp

Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545