Re: Czy Vista może być szybsza niż XP?

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Sun 16 Nov 2008 - 17:31:46 MET

Użytkownik "mysiar" <psynowiec@WYTNIJTOop.pl> napisał w wiadomości
news:gfpbup$e3u$1@news.onet.pl...

> Dopie-

> jakos ciezko w to uwierzyc
> Vista + Aero + Thunderbird + Firefox to jest 2GB zajetego ramu z 4 GB
> dostępnych
> nawet nie chce sobie wyobrażać jakby to działało tylko z 2GB

Mam Viste (HP 64bit) z Aero
i te programy co zawsze sa uruchamiane, czyli:
OOffice (Quick Start), Spik, Cobian, DAEMON Tools, Ultra VNC Server, Pasek
boczny, w tym 6 gadżetów, Windows Mail, Windows Media Player, Kontrola
Rodzicielska, klient p2p.
To jedynie te, ktore działają zawsze, od uruchomienia.
Zajęte mam w tej chwili 57%, mam 2 GiB RAMu.
Nie przesadzajmy... IMO Vista dobrze zarządza pamięcią.
Może komfort zawdzięczam 4-gigabajtowemu swapowi na drugim dysku, nie
zmienia to faktu, ze z 2GiB jest dobrze.

--
Pozdrawiam,
Kerry