Problem w uzyskaniu francuskich liter

Autor: Benek <benetto_at_[usunto>
Data: Fri 14 Nov 2008 - 15:10:51 MET

Witam.

Używam polskiej edycji Windows xp Professional i MS Word 2003. Mój
problem polega na tym, że chce pisać w MS Word oraz innych programach do
pisania tekstów francuskich liter. Jestem studentem filologii romańskiej
i jest to dla mnie palący problem.

Ustawiłem amerykański międzynarodowy oraz mam na pasku język polski
programisty wybrany, jako domyślny. Problem polega na tym, że czasem,
kiedy piszę po polsku język przestawia się na amerykański
międzynarodowy, a akurat chce pisać po polsku.

Po uruchomieniu Worda zmieniam język na pasku na francuski i nie mogę
uzyskać pełnych znaków z francuskiego alfabetu. Nie wiem gdzie
popełniłem błąd w konfiguracji, ale nie mogę pisać wygodnie po
francusku, aczkolwiek wiem, że taka możliwość istnieje.

Kolejną ważną dla mnie kwestią jest sprawdzanie pisowni podczas
wprowadzenia francusko języcznego teksu w MS Word, tak jak to ma
miejsce, gdy się piszę po angielsku.

Dziękuję za pomoc