filmy w Viście

Autor: PaweL <lespaw_at_pocztakropkaonet.pl>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 13:17:12 MET

Witam

    Odtwarzałem ostatnio kilka filmów na komputerze z systemem Vista Home
Basic. Ze zdziwieniem stwierdziłem, że gdy wskaźnik myszy jest na oknie z
filmem, to obciążenie procesora rośnie do ~95%, a po powiększeniu na pełny
ekran film zamienia się w pokaz slajdów. Po przesunięciu wskaźnika poza okno
video obciążenie procesora spada do ~15%.
Filmy były kodowane Divx i Xvid, kodeki - ffdshow, player - WMP i Classic
Player.
Czy to normalne zachowanie komputera?

Paweł