Re: Jaka jest roznica miedzy Vista BOX, a BOX Upgrade?

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Tue 11 Nov 2008 - 09:48:01 MET

> Myślę, że w tym miejscu warto wspomnieć, że dopiero w tym roku został
> zatrzymany support dla Windows 3.11.

Wsparcie techniczne dla tego systemu trwało tak długo
gdyż był on podstawą wielu urządzeń,
które na pierwszy rzut oka nie są komputerami
takich jak budki biletowe, bankomaty, tablice informacyjne na dworcach i
lotniskach.
Tylko producencji tego typu urzadzeń mogli liczyc na jakiekolwiek wsparcie
przez ostatnie lata.
_______
Pozdrawiam
Robert Winkler