Re: cos z sensem zamiast NERO

Autor: Tomek C <adres_at_w.sigu.>
Data: Tue 11 Nov 2008 - 09:02:45 MET

"BartekK", dnia 10-11-2008 o godzinie 22:33:25 w wiadomości
<news:gfa9fa$4im$2@atlantis.news.neostrada.pl> napisał/a:

> WG mnie - od _czystego_ nero - jest lepszy. Mi się sprawuje bardzo
> przyjemnie, przesiadłem się z nero po wielu latach używania.

Kiedyś przymierzałem się do niego ale zniechęcił mnie brak obsługi
formatu mpc przy nagrywaniu audio. Zmieniło się coś w tej sprawie?
Jest jakaś wtyczka lub jakiś darmowy odpowiednik Nero obsługujący ten
format?

--
Tomek C.         tomciu|at|post.pl         GG: 356802
"Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"