Re: Jaka jest roznica miedzy Vista BOX, a BOX Upgrade? [OT]

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 10 Nov 2008 - 08:53:46 MET

W artykule <gf6snf$6qq$1@news.onet.pl> Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

> Myślę, że w tym miejscu warto wspomnieć, że dopiero w tym roku został
> zatrzymany support dla Windows 3.11.

Nie znam się aż tak dobrze jak inne osoby, ale chyba trochę koloryzujesz.

WfW to 1993 rok. Nie będę polemizował, bo znaleźć jakiekolwiek informacje
o tym muzeum na stronie MS jest kłopotliwe.
Ale weźmy coś nowszego, np: W98SE, gdzie:
- pomoc płatna (choć pomijam ją za "płatną") wygasła w 2006,
- _krytyczne_ aktualizacje w 2006
- poprawki przestały być wydawane w 2003 (w tym również łatki
  bezpieczeństwa inne niż krytyczne),
- "Pomoc techniczna we własnym zakresie" (jak to pięknie brzmi) :D
  wygasła w 2007.

Z powyższej listy dla mnie punktem "końca wsparcia" jest 2003 rok,
czyli chwila zakończenia udostępniania poprawek dla tego systemu.

Jacek