Re: blokada niektorych stron i aktualizacji

Autor: bubu <bubupl^cyfrajeden^_at_wupe.pl>
Data: Sat 08 Nov 2008 - 07:12:59 MET

Michal Kawecki pisze:

> Te sterowniki o losowych nazwach, które zauważyłeś i które GMER
> rozpoznał jako rootkity, mogą być tylko efektem działania programu
> Alcohol 120%. Na pewno nie masz go zainstalowanego w systemie?

Nie, nie mam - przejrzałem też rejestr, nie dając głowy czy syn kiedyś
nie mógł instalować, ale śladu nie znalazłem (zresztą rejestr regularnie
czyszczony w ramach higieny). HiJackThis czysty. Komp pod ochroną Avast
(od czasu do czasu ArcaMicroScan), SpyBot, SpywareBlaster
i dopiero ten AVG Anti-Rootkit Free cóś wyskrobał (ki czort)
Pozdrawiam
Bubu