Re: rejestr runonce i runonceex

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 07 Nov 2008 - 21:17:43 MET

In news:gf23cc$5jp$1@news.onet.pl,
*Jarek* <supajusa@op.pl> typed:
> Może ktoś mnie uświadomić jaka jest róznica. Z tego co wiem runonce
> wykonuje raz to co mu sie poda i usuwa wpis z rejestru. A co robi
> runonceex? Próbowałem dodawac wpisy, ale runonceex nie daje żadnych
> efektów. Pozdrawiam Jarek

http://blogs.msdn.com/junfeng/archive/2006/09/19/761765.aspx

W kluczach RunOnce i RunOnceEx zawarte są programy ładowane jednorazowo
podczas startu systemu:
dla wszystkich użytkowników:
HKEY_LOKAL_MACHNIE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce
HKEY_LOKAL_MACHNIE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnceEx
dla obecnie zalogowanego użytkownika:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnceEx