Re: rejestr runonce i runonceex

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 11:29:41 MET

Jarek <supajusa@op.pl> napisał(a):
> Może ktoś mnie uświadomić jaka jest róznica. Z tego co wiem runonce
> wykonuje raz to co mu sie poda i usuwa wpis z rejestru. A co robi
> runonceex? Próbowałem dodawac wpisy, ale runonceex nie daje żadnych
> efektów. Pozdrawiam Jarek

A widziałeś kiedyś takie okienko w lewym górnym rogu, pokazujące się przed
pulpitem, najczęściej podczas instalacji czegoś? Chyba jak się instaluje IE7
to po reboocie ono wyskakuje a dopiero potem ładuje się pulpit. Za to
odpowiada właśnie ten klucz. Dzięki niemu poszczególne rzeczy startują jedna
po drugiej (alfabetycznie) i masz podgląd która w danej chwili się wykonuje.
Dlatego jest końcówka Ex, bo to jest to jakby rozszerzona wersja. Do
poczytania: http://support.microsoft.com/kb/232487/EN-US/

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/