Błąd: 633: Modem (lub inne urządzeniełączące) jest w użyciu lub ma niepoprawnąkonfigurację

Autor: <robert_21_at_wp.pl>
Data: Thu 06 Nov 2008 - 09:26:40 MET

Witam.
Mam modem Sagem fast 800 i niedzieloną neostradę, zainstalowane tylko
sterowniki do modemu, bez tepsianego oprogramowania do łączenia z neo.
system to windows XP pro SP2 PL
i często po włączeniu
komputera jest w programie Autoconnect komunikat:"Błąd: 633: Modem (lub inne
urządzenie
łączące) jest w użyciu lub ma niepoprawną konfigurację"
To jest tak że nieraz wogóle windows nie wykryje, a nieraz wykryje i połączy.
Pomaga reset modemu przez wyciągnięcie i ponowne włożenie wtyczki USB,
Problem jest nie jak narazie nie rozwiązany, sprawa dotyczy samego windowsa i
niekompatybilnych sterowników, microsoft wydał komunikat o błędzie i
pomoc do niego ale niestety nie działającą i bezużyteczną. Zależy mi na tym,
gdyż chcę by zawsze automatycznie i pewnie łączył się po uruchomieniu z
internetem.(zdalne włączenie, praca przez zdalny pulpit itp)Autoconect ma
opcję automatycznego
resetowania modemu, jednak tylko w przypadku błędu 721.
Pozdrawiam, Robert