Re: Kolejna edycja explorer.exe i jego błędów

Autor: Pink <Pink_at_WYTNIJ-TO.op.pl>
Data: Wed 05 Nov 2008 - 03:16:21 MET

Dnia 2008-11-04, o godzinie 18:46:11, użytkownik *Osadnik* napisał(a) w
wiadomości: <news:geq1o2$h8n$1@atlantis.news.neostrada.pl>

> Wielokrotnie opisywałem a grupie problem z Explorerem exe, ze
> znikającymi menu, ze znikającymi poleceniami, czy nie możności
> otwierania stron lub nowych programów - nawet notatnika. czasem zdychało
> menu start.
> Sugerowano problemy z dojściami, pamięcią, dyskiem, rootkitami i diabli
> wiedza z czym jeszcze. nie dalej jak miesiąc temu przenosiłem się na
> nowy dysk co było związane z formatowaniem systemu i instalacją na
> nowo. Juz miałem nadzieje ze po tych problemach wszystko jest normalnie
> a tu wczoraj znów sie pojawił problem.
> [...]

Być może powodem jest jakiś program, który dodaje wpis(y) do menu
kontekstowego.

Sam kiedyś spotkałem się z sytuacją, że po zainstalowaniu Acronis True
Image Home 11, podczas wyszukiwania plików z partycji systemowej, Windows
odnajdywał pliki z fizycznie innego dysku (sic!)
Z kolei w nowszej wersji programu eksplorator potrafi wywalić błąd "runtime
error", zeżreć połowę mocy procesora i całkiem się zwiesić.

A pomogło wyłączenie przy pomocy programu ShellExView wszystkiego co ma w
nazwie "Acronis True Image Shell".

Tak więc na Twoim miejscu spróbowałbym wyłączać wszytkie niestandardowe
rozszerzenia powłoki.

--
Pozdrawiam
Pink