Kolejna edycja explorer.exe i jego błędów

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 04 Nov 2008 - 18:46:11 MET

Wielokrotnie opisywałem a grupie problem z Explorerem exe, ze
znikającymi menu, ze znikającymi poleceniami, czy nie możności
otwierania stron lub nowych programów - nawet notatnika. czasem zdychało
menu start.
Sugerowano problemy z dojściami, pamięcią, dyskiem, rootkitami i diabli
wiedza z czym jeszcze. nie dalej jak miesiąc temu przenosiłem się na
nowy dysk co było związane z formatowaniem systemu i instalacją na
nowo. Juz miałem nadzieje ze po tych problemach wszystko jest normalnie
a tu wczoraj znów sie pojawił problem.
chyba system przewietrzyłem wszystkimi znanymi programami
(rootkitrevealer, combofix, gmer, hijackthis) i nic nie znalazło, ciągle
zainstalowany antywirus Kasperskim.

Nie mam już pojęcia co powoduje takie rzeczy. system całkowicie
zaaktualizowany, programów pirackich nie mam...
Więc już nic nie rozumiem. Na pewno coś musiałem jakiś dobry program czy
inne badziewie pominąć, jednak nie wiem co to zupełnie jest.