Re: Kolejna edycja explorer.exe i jego błędów

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 04 Nov 2008 - 21:51:52 MET

Jacek Maciejewski pisze:

> Czyli przez miesiąc po reinstalacji było OK. Komp cały czas był podłączony
> do internetu i instalowałeś różne programy? No to co zmajstrowałeś tego
> "wczoraj", przypomnij sobie?

Zupełnie nic, normalny dzień jak co dzień. ino tylko zastosowałem
hibernację zamiast domyślnego stanu wstrzymania.
Dziś rano instalowałem PDF Creator ale przed instalacja PDF Creatora już
pojawiły się takie kwiatki wczoraj wieczorem.
Ostatnim programem przed PDF Creatorem jaki instalowałem to Virtual
Cable Tester Marvell.
Jeszcze wcześniej 25 października QuickTime.