Re: Jak wymusić ciągłe przeładowania systemu winXP w pętli?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 04 Nov 2008 - 12:22:52 MET

maniek <spam@won.pl> napisał(a):
> Utworzony .bat z zawartością:
> shutdown -r -t 15
> wstawiłem do:
> C:\WINDOWS\system32
> Wcześniej plik bat miałem na pulpicie i dlatego nie chciało działać.
> Skrót do tego bat-a wstawiłem do autostartu i teraz po załadowania
> windowsa po 15 sekundach oczekiwania następuje ponowne przeładowanie i
> tak w kóło. Nie wpadłem na to, że bat ma być w systemowym folderze.
> Dziękuję za pomoc :)

Nie ma. W katalogu Windows powinny być tylko pliki systemowe. Skrypt tak
naprawdę działa nie dlatego, że jest w tym magicznym katalogu, tylko
dlatego, że jest w tym samym katalogu co shutdown.exe. Dlatego nie ma
problemu ze znalezieniem tego programu. Elegantszym rozwiązaniem byłoby po
prostu wpisanie pełnej ścieżki do shutdown.exe czyli:
C:\WINDOWS\system32\shutdown -r -t 15
Wtedy będzie można plik bat umieścić w innym miejscu niż katalog systemowy.
Nawiasem mówiąc właściwsze byłoby użycie rozszerzenia .cmd, nie żyjemy w
czasach DOSa.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/