Re: Jak wymusić ciągłe przeładowania systemu winXP w pętli?

Autor: maniek <spam_at_won.pl>
Data: Tue 04 Nov 2008 - 11:56:03 MET

"Skrzekacz" news:gep6fm$lq1$1@news.onet.pl

> ustaw w pliku bat sciezke na c:\windows czy jak tam masz u siebie, albo
> zrób skrót z tą komenda i wskazaniem Zacznij w katalogu c:\windows.
> Skrót wstawisz do autostartu.

Utworzony .bat z zawartością:

shutdown -r -t 15

wstawiłem do:
C:\WINDOWS\system32

Wcześniej plik bat miałem na pulpicie i dlatego nie chciało działać.

Skrót do tego bat-a wstawiłem do autostartu i teraz po załadowania windowsa
po 15 sekundach oczekiwania następuje ponowne przeładowanie i tak w kóło.
Nie wpadłem na to, że bat ma być w systemowym folderze.
Dziękuję za pomoc :)