Co mogę robić na partycji Visty pod Xp?

Autor: Latet <xxx_at_spam.pl>
Data: Sat 01 Nov 2008 - 19:53:46 MET

Witam,

W kompie mam 2 dyski twarda, na jednym XP, na drugim Vista.
Normalnie używam XP (Vistę mam od paru godzin ;-)
Na partycji z Vistą są nie ukryte pliki:

BOOTSECT.BAK
AUTOEXEC.BAT
CONFIG.SYS

Trochę "kłują w oczy" - czy mogę je skasować, ew. ukryć parametrem hidden?

Czy bardzo złym pomysłem jest:

1. defragmentacja partycji Visty z poziomu XP?
2. skanowania antywirusowe partycji Visty z poziomu XP?

Nie zauważyłem na szczęscie, aby Vista się specjalnie panoszyła poza swoją
partycję. Nie licząc tylko folderów $recycle.bin

Przyznaję też Viście plusa za instalację - mimo, że instalowałem ją na dysku
fizycznie "drugim", to raczyła to uznać i nie zainstalowała nic w boot-sectorze
dysku "pierwszego" (który profilaktycznie wyłączyłem wcześniej w BIOS).
Instalator Visty i tak widzi dysk wyłączony w BIOS, ale wykrywa, że coś jest nie
teges (pisało, że z tego dysku niemożliwy jest rozruch) i zostawia go w spokoju.
Tak więc nie naruszył boot-sectora dysku z XP.

Dzięki,

latet