Drukarka termiczna Seiko DPU414 (lub starsza DPU411) w windows xp/vista

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sat 01 Nov 2008 - 17:20:46 MET

Czy jest możliwość drukowania na takiej drukarce spod WinXP/Vista?
To jest termiczna drukarynka drukująca na 4-calowym papierze w rolce.
Podobno obsługuje kody ESC/P epsona, ale nie mogę znaleźć drivera.
http://seikoprinters.com/thermal-printers/portable-desktop-printers-DPU-414.aspx
Producent jak widzicie wyżej też milczy na ten temat... Znalazłem w sieci
jakiś driver dla Windows 95/98, ale to chyba nie pójdzie na XP/Vista?

Ktoś umie pomóc?