Re: OE nie pokazuje treści grup dyskusyjnych

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Mon 27 Oct 2008 - 19:38:22 MET

> Hmm... może to też od sprzetu zależy?

dużo od sprzętu zależy. Trafia do mnie mnóstwo komputerów które po
samoaktualizacji SP2> SP3 zachowują się bardzo dziwnie. Samoczynnie
restartują się, robią dziwne numery. Ogólnie tracą bardzo na stabilności a
jedynym wyjściem jest instalacja systemu na nowo. W przypadku zainstalowania
SP3 oryginalnie z płyty problemy takie nie występują, chociaż miałem 1
przypadek w którym komputer nie chciał startować po zainstalowaniu
sterowników nvidia. Po zainstalowaniu windowsa w wersji SP2 wszystko chodzi
stabilnie a SP3 zawiesza system i nie inicjalizuje grafiki podczas startu
systemu.