Re: OE nie pokazuje treści grup dyskusyjnych

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 27 Oct 2008 - 00:29:12 MET

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:ge1f1e$1cp$1@news.interia.pl...

> 2 GiB? Dla folderu z wiadomościami z grup dyskusyjnych? Chyba musiałby
> zrobić backup całego Usenetu ;-)

Wyobraź sobie, że i bez backupu zrobiłem folder 2 GB jeśli nie bolsze. W
każdym razie ponad 1350 MB miał na pewno :)
Takie manipulacje dużą ilością danych, bez kompaktowania...

> Lawrens, ale po co się tak z tym pieścić? Przecież to nie poczta,
> którą trzeba jakoś odzyskać, tylko wiadomości z grup dyskusyjnych,
> dostępne w każdej chwili na serwerze.

Niby tak... aaale czasem bywa, ze jakiś post zniknie... Choć nie
ukrywam, że są tacy ludzie, kiedy się cieszę, że np. ich post na mój
newsserwer w ogóle nie dociera. Nie usiłuję nawet wnikać w przyczyny
niedocierania - cieszy mnie brak konieczności czytania pewnych wypocin,
bez uruchamiania własnej plonkownicy :)

> IMHO trzeba ręcznie wyp...rzątnąć wszystkie *.dbx-y zawierające
> wiadomości z

Takowoż backupując je gdzieś z boku. Bo i tak z powrotem newsów do
folderów newsowych się nie powciąga. Ale w jakieś archiwum da się bez
bólu.
Zaraz wyjaśnię, czemu tak...

> grup dyskusyjnych (samo resetowanie może nie wystarczyć) i ponownie
> ściągnąć wiadomości z serwera. Jeśli objaw nie ustąpi, to coś jest
> namieszane w regułach lub definicjach widoku.

Hehe, czaeem mi się paluszek omsknie i nacisnę CTRL-H, kiedyś się
naprawdę ostro spietrałem, zanim doszedłem, co się stało :))) A nic nie
pomagało :))) Reguły czyste, zero blokowanych... :)) Wystarczyło
ponownie nacisnąć CTRL-H :)))
Co do wykasowania folderów grup - czasem tak robię, gdy mi się nazwy
nazbyt pokoplikują, albo plamy na słońcu obrócą za bardzo w lewo :))

Acha, czemu chcę backupować newsy - kiedyś, pozwoliłem sobie na
odpoczynek i przez 5 dni nie łączyłem się z siecią. W newsach miałem
kilka ważnych postów, na które potrzebowałem odpowiedzieć. Cóż, OE udaje
mądrego i usiłuje za mnie... nas... decydować, czy dany post ma być
jeszcze w folderze, czy już nie. Po połączeniu się z serwerem odebrał
zakres postów leżących na serwerze, stare były już poza nim, to je
mozolnie, sztuka po sztuce, wyjebał w kosmos... Tylu kurew z
bezokolicznikiem i przydawką "pierdolić", oraz innymi "ozdobnikami",
dawno nie wypowiedziałem naraz... Kląłem głośno i długo, i chyba przez 5
minut się nie powtórzyłem. Przerobiłem wszystkie koniugacje i
deklinacje, jakie tylko istnieją... A wystarczyło OE nie pozwolić na
połączenie z siecią, wtedy by postów nie wykosił. Dlatego w takich
sytuacjach backup robię machinalnie. Backup w zamierzeniu, ma
doprowadzić do tego, aby w podobnej sytuacji połączenie z siecią nie
spowodowało zbyt gorliwej synchronizacji postów z serwerem.
A wtedy sobie mogę wyrżnąć wszystko. No, chyba, że przedtem na pewno
wiem, że mam wszystko przeczytane - wtedy backup jest po prostu zbędny.

--
D4
Oddaj krew dla Filipa...