Re: tworzenie partycji --->> nie uruchamia się windows

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 26 Oct 2008 - 22:26:27 MET

Dnia Sun, 26 Oct 2008 17:07:55 +0000 (UTC), atekpl napisał(a):

> Witam, wypaliłem recovery programu, ukończyłem operację, ale problem pozostał.
> Mam dostęp do partition managera, ale co mogę w nim zrobić, żeby windows ruszył?

Jaki masz komunikat przy uruchamianiu komputera?
Czy spod Paragona widzisz poprawnie swoją partycję z systemem, a niej
pliki?
Czy partycja ta jest ustawiona jako aktywna?

Jeśli na ostatnie dwa pytania odpowiedź jest twierdząca, to uruchom
komputer z płytki instalacyjnej (zakładam, że to XP), przejdź do naprawy
systemu (R) z wiersza poleceń i wykonaj polecenia fixboot c:, fixmbr
oraz bootcfg /rebuild. Po czym zrestartuj.

Do poczytania:
Konsola Odzyskiwania - porady
http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=14270

--