Re: SUBST - własna etykieta

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Oct 2008 - 16:52:38 MET DST

Grzegorz Niemirowski pisze:

> Nie można bo to nie jest jakiś zupełnie nowy dysk tylko odwołanie do już
> istniejącego i dlatego ma taką samą etykietę.

ALe to jest głupie. bo nie rożni sie niczym poza literką. Jeśłi ma
opisany jako system jedna partycje to stworzy mi sie druga z etykieta
system tyle ze z inna literą. Więc nie jest to upraszczające.

> Sprawdzają typy napędów dostępnych pod literkami.

Czyli nie można zrobić folder z napędami optycznymi i podmontowac sobie
tego w jednym katalogu? mam dużo napędów ale rzadko z nich korzystam a
po literce nie wiem który o który.