Re: Piaskownica

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 25 Oct 2008 - 16:42:30 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w
wiadomości news:slrngg5rp4.6rt.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jarek"
>
> Cytuję: "Na które strach wchodzić, a czasem trzeba". Ktoś stoi nad
> tobą
> z pistoletem i każe ci wpisywać adresy stron z "serialami, crackami,
> panienkami, hackingiem"???

Nie trzeba pistoletu. Na stronę www.seriall.com strach wchodzić spod IE,
a Operze ta strona nie robi wrażenia, trzeba tylko wiedzieć, że właściwa
treść jest na dole "wyskoczonego" okienka, a nie w linku.
Ja np. nie wejde na stronę, gdy ktoś poda link na grupie, forum, a
przeglądarka zakomunikuje nieważność certyfikatu. Znam przypadki, że
gość zignorował taki alarm i np. okazywało się, że "zamówił" masę
niepotrzebnych przedmiotów w różnych sklepach...

--
D4
Oddaj krew dla Filipa...