Re: Piaskownica

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 24 Oct 2008 - 22:06:04 MET DST

** artiun <artiun@spam.wp.pl> wrote:

> Mogę to oczywiście zrobić na Virtual Box'ie..., ale nie chcę sadzać
> systemu dla prostych testów.

Ale na wirtualce z reguły nie sadza się systemu w tradycyjnym tego słowa
znaczeniu (żmudna instalacja, instalacja sterowników, oprogramowania,
konfiguracja) tylko robisz sobie wzorcowy obraz i z niego kopie do
testów czy migawki (czy to i to).

Nie co nie rozumiem co miałeś na myśli przez sadzanie bo u mnie
posadzenie takiego systemu do testów trwa tyle ile skopiowanie jego
plików (kilka minut, przy czym ja mogę sobie w międzyczasie kawkę
popijać).

Środowisko typu VMware czy VirtualBox zdecydowanie jest o wiele lepsze
do testów niż jakiś syntetyczny sandbox.