Piaskownica

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri 24 Oct 2008 - 21:56:47 MET DST

Witam,
mam pytanie związane z piaskownicą dla programów. Sprawdzałem sandboxie,
jest darmowy do domowego użytku, ale po okresie bodaj 30 dni wyświetla
nagscreen'y. Używał ktoś jakiś innych programów tego typu i moze polecić coś
sensownego o takiej funkcjonalności?
Sandboxie użyłem dla sprawdzenia paczki, która zawiera wirusy.
Mogę to oczywiście zrobić na Virtual Box'ie..., ale nie chcę sadzać systemu
dla prostych testów.

Ponowię więc pytanie, może ktoś coś polecić?

--
Artur