Re: Lock komputera

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Fri 24 Oct 2008 - 17:04:25 MET DST

zdumiony ośmielił się napisać:
> Co zrobić aby zabezpieczyć komputer a jednocześnie nie przerywać np.
> ściągania plików czy długotrwałych obliczeń? Nie mam dodatkowych
> klawiszy jak przechodzenie w stan hibernacji czy lock ( dobrze); na
> pasku Start mam do wyboru wylogowanie ale powoduje to zabicie procesów
> (nawet takich których nie można zabić Task Managerem), gdy wybieram
> "Wyłącz komputer" mam możliwość "Stan wstrzymania", potrzebna funkcja,
> ale powoduje zamrożenie a mi chodzi o to żeby programy i dysk działały.
> Poza tym - niebezpieczna rzecz, bo nie pamiętam hasła, miałem gdzieś
> [...]
Zablokuj stacje, [Win]+L programy sobie biegaja, jesli nie wierzysz pusc
sobie winampa i zobaczysz ze dalej gra, a aby cos porobic musisz wpisac
haslo, jesli zapomniales hasla a jestem na koncie z prawami admina to
wejdz w zarzadzanie komputerem i tam masz uzytkownicy PPm i resetownaie
hasla czy jak to sie tam nazywa, jesli tak zorbisz a masz szyfrowane
pliki za pomoca EFS (windowsiane szyfrownaie) to pliki pojda ci sie
je.ac. To jest jedyny oficjalny sposob zmiany hasla jesli sie go nie zna