Lock komputera

Autor: zdumiony <zdumiony_at_jestem.pl>
Data: Fri 24 Oct 2008 - 16:40:26 MET DST

Co zrobić aby zabezpieczyć komputer a jednocześnie nie przerywać np.
ściągania plików czy długotrwałych obliczeń? Nie mam dodatkowych klawiszy
jak przechodzenie w stan hibernacji czy lock ( dobrze); na pasku Start mam
do wyboru wylogowanie ale powoduje to zabicie procesów (nawet takich których
nie można zabić Task Managerem), gdy wybieram "Wyłącz komputer" mam
możliwość "Stan wstrzymania", potrzebna funkcja, ale powoduje zamrożenie a
mi chodzi o to żeby programy i dysk działały.
Poza tym - niebezpieczna rzecz, bo nie pamiętam hasła, miałem gdzieś
zapisane podczas instalacji i chyba nie ma możliwości aby Windows podał to
hasło bo było by to bardzo niebezpieczne.