Re: Dziwny adres hostname/IP jako MAC w netstat.

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Wed 22 Oct 2008 - 20:36:35 MET DST

Tego oto dnia 2008-10-22 13:29, Niejaki/a artiun bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Pobierz sobie ten pliczek (http://www.artiun.ovh.org/out/IpShow.exe),
> defaultowo co 10s sprawdza zmiany IP i nazwy hosta. Sprawdza i wyświetla
> zmiany IP na wszystkich kartach i zmianę nazwy hosta (komputera). Jeśli
> nazwa się zmieni (dla przypadku jaki podałeś) to coś masz nie tak.
> Pliczek nie zawiera szkodliwego kodu, sam pisałem :) Nie znalazłem
> czegoś co pokazuje IP na wszystkich interfejsach (kartach), a potrzebny
> mi był podgląd zmian na wszystkich (np. dodatkowo: VirtualBox,
> andLinux...).

Jestem ciekaw czy adresy IP na tych wszystkich komputerach sa ustawione
statycznie czy z DHCP. Bo jesli z DHCP to co/kto jest tym serwerem ?
Do watkodawcy: mozesz podac konfiguracje sieci tych kompow? Czy nie
zdarza Ci sie ze pokazuje sie komunikat ze kabel sieciowy zostal odlaczony?

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --