Re: generator/tester cd-key win2k

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 20 Oct 2008 - 23:35:21 MET DST

W artykule <gdhfat$602$1@atlantis.news.neostrada.pl> BartekK napisał(a):

> [...]

Nie wszystkie znaki i liczby są wykorzystywane w kluczu.

> Gdyby istnial jakis "validator" cd-keya to bym sobie wygenerowal liste
> wszystkich mozliwych kombinacji i go karmil nimi. A probowac wszystkie

Nie istnieje.

> możliwe kombinacje to troche niewygodnie "z palca" w instalatorze ;)
> gdzie nawet nie ma jak robić kopiuj-wklej

Nie potrzeba żadnego kopiuj-wklej.
Wpisujesz klucz, sprawdzasz. Myszką zaznaczasz 2 pierwsze znaki, wpisujesz
nowe, sprawdzasz. Zaznaczasz 2 pierwsze znaki, wpisujesz nowe, sprawdzasz.
Itd.
Czyli do wpisywania masz tylko 2 znaki.

Jacek