Re: autostart.ini, autorun.ini

Autor: JP <MrRoger[WYTNIJ-TO>
Data: Sun 19 Oct 2008 - 16:56:50 MET DST

Piotr Palusinski (perfekt_xl@invalid.wp.pl) napisal(a):

<ciach>

> Zapisz plik jako autorun.inf
> Mozesz teraz przetestowac umieszczajac plik index.html w tym samym
> katalogu co program do wypalania i kliknac na nim zobaczysz efekt.
> Musisz pamietac aby plyta dzialala prawidlowo musza znalezc sie w
> niej nastepujace pliki : index.html ,chomik.exe,gierka.exe,
> autorun.inf i ikona.ico
>
> PS.
> Wpisanie polecenia START przed nazwa pliku - jest niezbedne, by
> system operacyjny wiedzial, ze jest to plik zarejestrowany i
> odnalazl program, który go uruchamia - w tym przypadku
> [...]

A pytanie z nieco innej beczki, czy w pliku batchowym, ktory bedzie wykonywany w
momencie autorun'u CD moge umiescic juz istniejace wpisy z autorun.ini ?
Chodzi mi o to, ze podmieniam pliki oryginalne aurorun.ini plikami swoimi.
W juz istniejacym pliku startowym CD jest gotowy "program/menu" rozpoznawania
czy dana aplikacja z CD jest juz zainstalowana.
m.w.:

[autorun]
open = autorun.exe
icon = XXX.exe

shell\setup = Install XXX
shell\setup\command = XXX.exe

shell\directx = Install DirectX XX
shell\directx\command = sciezka\dostepu\dxsetup.exe

shell\XXX = Install XXX
shell\XXX\command = XXX\xxx.exe

i tutaj chcialbym dolozyc, odpalenie kolejnego programu, a raczej www z plyty
wpisem:
open=index.htm

kolega w wypowiedzi wyzej, poinformaowal juz mnie, ze dwie aplikacje odpalane
byc nie moga. Wiec przebuduje rozruch CD w ten sposob:

[autorun]
open=start.bat
icon=ico.ico

nastepnie w start.bat wkleje wszystko z autorun.ini
+ doloze polecenie otwarcia www

Teraz pytanie czy taka skladnia i polecenia z autorun.ini bedzie rozumiane w
baczowce? Czy nalezy zastapic je innymi - jesli tak to jakimi ?

--
Pozdrawiam
Roger(OS)