Re: rozpakowywanie .tar.gz w locie

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Fri 17 Oct 2008 - 21:46:46 MET DST

W artykule <gd9hkm$4vd$1@nemesis.news.neostrada.pl> ..:: sjf ::.. napisał(a):

> IZArc - w przeciwieństwie do WinRARa darmowy

Potrafi w locie wyświetlić plik, ale ma podstawową wadę: przejście do
dowolnego katalogu wewnątrz archiwum powoduje każdorazowe wczytanie
całego pliku - bez sensu.
Dla pliku 400MB, przejście do podkatalogu to około 8 sekund (procek 2GHz).

PS: a o programie pierwszy raz słyszę. Ale człowiek uczy się cały czas.

Jacek