Re: Windows XP problem z migracja PATA -> SATA

Autor: Czarek <czarek1_at_nospampoczta.fm>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 00:19:40 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> System został już przeniesiony, Twój problem to źle napisany BIOS.
> Przeczytaj ten wątek:
> http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/msg/db0aea9d589cf467

Pod tym linkiem jest opisane, że system startuje jak jest podłączony sam
nowy dysk a nie chce wystartować z nowego jak są podłączone oba,
natomiast tu nie chce wystartować z nowego tylko startuje ze starego gdy
są oba podłączone czyli inna sytuacja.
Wygląda na to, że w systemie brakuje tylko sterownika do sata o czym
napisałem wcześniej.