Re: Partition MAGIG, a Partition MANAGER

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 11 Oct 2008 - 23:53:45 MET DST

Dnia Fri, 10 Oct 2008 11:40:49 +0200, 1634Racine napisał(a):

> czy wiecie cos o tym, ze Partition MANAGER jest bezpieczniejszy od Partition
> MAGICA? (mysle o wszelakich operacjach na partycjach i gdzies-cos-kiedys tak
> wyczytalem, ale...)
>
> Czym te programy,tak naprawde, roznia sie? Tylko bezpieczenstwem pracy?
> Wiec ktorym dzialac, jesli juz ktoryms z nich?

Partition Manager się nie wiesza i teoretycznie pozwala na dokończenie
nagle przerwanych operacji. Co już samo w sobie jest wystarczającym
powodem do rezygnacji z Partition Magica.

> A moze juz inna epoka i jest jakis inny cudowny soft tego typu,a ja o tym
> nie wiem?
> (ale soft majacy _wszystkie_ mozliwosci PM, ze szczegolnym uwzglednieniem
> dzialania na partycjach bez utraty danych)

Te "wszystkie możliwości" są często tylko powodem kłopotów. Lepiej
używać programu skromniej wyposażonego, za to posiadającego bardzo
dobrze napisane algorytmy. Takiego jak BootIt na przykład.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/