Kolor podświetlenia

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Oct 2008 - 16:55:46 MET DST

używam tematu ZUNE i Jednoklikowego systemu poruszania sie po
komputerze. Jednak jest pewien problem, kiedy najadę kursorem na jakiś
element to ten podświetla mi się na granatowo uniemożliwiając odczytanie
tego co aktualnie zaznaczyłem. w poprzednim systemie (przed
reinstalacją) jakoś sobie z tym problemem poradziłem i podświetlenie
było bezbarwne.
Jak to zmienić? gdzie są zapisane wszystkie ustawienia wyglądu?