Status/wlasciwosci pliku wyswietlane z cmd

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Thu 09 Oct 2008 - 11:03:01 MET DST

Gdzies jakis czas temu natrafilem na polecenie odpalane pod cmd, ktore
podawalo informacje o pliku. Byly to co najmniej te same informacje lub
chyba bylo tego znacznie wiecej (i to wiecej mnie najbardziej
interesuje) niz PPM i Wlasciwosci (data utworzenia, modyfikacji i przez
kogo). No i teraz za Chiny Ludowe nie moge sobie przypomniec co to bylo :-(
Tak mi sie kojarzy ze to bylo to cos ze statusem, ale nie pamietam
dokladnie.
Ktos wspomoze moja skleroze ??? ;-)

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --