Re: Defragmentator dysków z win XP pod win2k

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Thu 09 Oct 2008 - 09:59:50 MET DST

> Uprzedzając ewentualne nakierowania nie jestem zainteresowany
> Diskeeper-em - nie lubię takich cukierkowych grafik w programach.
> Interesuje mnie tylko defragmentator spod XP.
Jeśli inne Cię nie interesują to sorki, ale:
od pewnego czasu używam jkdefrag. Bazuje on chyba na wbudowanym
defragmentatorze systemowym, ale obsługuje go po swojemu. Cukierkowego
interfejsu to on nie ma, w sumie to praktycznie nie ma interfejsu, a
własne parametry to trzeba w batchu zrobić, za to może działać np jako
wygaszacz ekranu, a także z linii poleceń - jak na program za free jest
rewelacyjny.