Defragmentator dysków z win XP pod win2k

Autor: maniek <spam_at_won.pl>
Data: Thu 09 Oct 2008 - 08:36:45 MET DST

Czy jest możliwość wstawienia systemowego defragmentatora dysków z XP-ka do
win2k?
Uprzedzając ewentualne nakierowania nie jestem zainteresowany Diskeeper-em -
nie lubię takich cukierkowych grafik w programach. Interesuje mnie tylko
defragmentator spod XP.
Ten z XP-ka jak widzę znacznie lepiej sobie radzi z defragmentacją niż
starszy z win2k.
Spróbowałem na żywca skopiować z XP-ka plik:
C:\WINDOWS\system32dfrgntfs.exe i wkleić w miejsce defragmentacji w win2k.
Jednak ta podmiana niewiele dała i nie byłem w stanie odpalić defragmentacji
z XP pod win2k.
Czy z defragmentatorem z XP jest powiązana jeszcze dodatkowo jakaś
biblioteka dll? Inne pliki niezbędne do uruchomienia tej defragmentacji?
Może jest konieczny jakiś dodatkowy wpis w rejestrze pod win2k?