Re: regedit do obcego rejestru

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 07 Oct 2008 - 06:35:15 MET DST

Dnia Tue, 7 Oct 2008 02:06:18 +0200, Marcin Szumilas napisał(a):

> Quoted:
> Grzegorz Niemirowski (gnthexfiles@poczta.onet.pl)
> in news:gce6pi$bve$1@opal.icpnet.pl

> Teraz już jasne. :)
> Czyli należy zmieniać wartości w 001 i 002. Tak też zrobiłem, ale
> najwyraźniej nie pomogło.
> Podczas uruchamiania na chwilę jest komunikat "<coś_tam> program not found -
> skipping autocheck". Po czym system się próbuje bootować ponownie. Tryb
> awaryjny oczywiście też nie działa. ;-)
>
> Przeczytałem, że należy wyciąć z BootExecute wszystko prócz "autocheck
> [...]

To może być całkiem inny problem. Z tego co piszesz wynika, że autochk
się poprawnie uruchamia, ale nie potrafi odnaleźć pliku chkdsk. A potem
system się z jakiegoś powodu restartuje.

Co się działo przed awarią?

Zaloguj się do Konsoli Odzyskiwania i wykonaj chkdsk /r c:.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/