Re: ?Zablokowany? FlashPlayer

Autor: Adam <adam_poznanWYTNIJTO_at_buziaczek.pl>
Data: Tue 07 Oct 2008 - 05:06:50 MET DST

> A spróbuj odinstalować z Dodaj-Usuń programy...
> Adobe Flash Player ActiveX - jeśli używasz Internet Explorera
> i/lub
> Adobe Flash Player Plugin - jeśli używasz innej przeglądarki.
>
> Po restarcie kompa spróbuj je zainstalować ponownie.
> (przy potrzebie skorzystania)

Niestety skucha.
Odinstalowałem wszystko co się dało i miało w nazwie Flash ;-)
Po próbie zainstalowania ponownego miałem okienko: "Adobe Flash Player Plugin
Setup: Completed", ale gdy wszedłem w "Show Details" miałem to co zwykle:

"Output folder: C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash
Extract: NPSWF32.dll... 100%
Extract: NPSWF32_FlashUtil.exe... 100%
Extract: flashplayer.xpt... 100%
Copy to
Copy failed
Copy to
Copy failed
Copy to
Copy failed
Created uninstaller: C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\uninstall_plugin.exe
Registering: C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\NPSWF32.dll
Completed"

I dalej mam komunikaty: Masz wyłączoną obsługę języka JavaScript lub używasz
starej wersji odtwarzacza Flash Player firmy Adobe"...
:-(