Re: jak zamienic pulpity?

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Mon 06 Oct 2008 - 23:42:53 MET DST

soonic pisze:
> Witam
>
> Mam laptopa i monitor w dual view. Laptop jest ekranem podstawowym nr 1 i na
> nim sa ikony, monitor jest ekranem nr 2 (jest czysty). Jak zrobic zeby bylo
> odwrotnie czyli na monitorze-ekranie nr 2 byly ikony (czyli jako ekran
> podstawowy) przy zachowaniu rozdzielczosci dla obu ekranow. W laptopie mam
> Geforca z programem nView. W sumie to moglby byc tez klon, ale w tym trybie
> nie ustawie rozdzielczosci 1680x1050 (ekran laptopa max 1280x800). Chce
> uzyskac mozliwosc pracy tylko na monitorze, a ekran laptopa zlozyc.

Na:
http://forum.idg.pl/lofiversion/index.php/t82367.html
jest takie info:

"
już się pogubiłem w Twoim problemie....
masz laptop z uszkodzonym wyświetlaczem (bez podświetlania) i chcesz podpiąć
zewnętrzny monitor, tak?

1) w *KAŻDYM* laptopie jest hardware-owe przełączanie pomiędzy ekranami
(zwykle przycisk FN + któryś funkcyjny - u mnie np F8). kombinacja ta
zapewnia szybkie przełączanie pomiędzy ekranami.

Odpal Windows normanie używając ekranu laptopa, a kiedy "usłyszysz" że się
załadował - np dysk już nie mieli, to się przełącz na drugi monitor używając
tych klawiszy. Następnie ustaw sobie we właściwościach ekranu odpowiednią
rozdzielczość, częstotliwości i załatwione

EDIT
w sumie aby nie zmieniać ustawień później za każdym razem, włączaj laptopa
mając już podpięty monitor zewnętrzny. Wtedy system sam go wykryje i będzie
na nim wyświetlał
"

--
Artur