Re: jak zamienic pulpity?

Autor: soonic <xxsoonic_at_op.pl>
Data: Mon 06 Oct 2008 - 23:02:34 MET DST

> Dla samych ikon zobacz to:
> http://www.midiox.com/index.htm?http://www.midiox.com/desktoprestore.htm

dzieki, podoba mi sie teraz, chyba prosciej nie moge, naciskam Fn+F5 zmiana
monitora i restore desktop (szkoda ze autor nie dodal klawisza skrotu),
wszystko wraca do porzadku. Czasami zdarzalo sie, ze z dziwnych powodow komp
po niespodziewanym restarcie gubil uklad ikon, a teraz to nie bedzie z tym
problemu.

Natomiast moje pierwsze pytanie jest nadal aktualne, czyli jak zamienic
ekrany z pulpitem w trybie DualView? Dodam, ze jak wybieram opcje DualView
to moge tylko wybraz laptop+monitor, nie mam odwrotnie.

s.