Problem z iPlusem

Autor: Konrad Szkudlarczyk <ROT13_xbaenqfmxhqynepmlx_ROT13_at_poczta.fm.INVALID>
Data: Sat 27 Sep 2008 - 23:55:26 MET DST

Witam grupę

Pewnie nie piszę na najlepszą grupę poświęconą mojemu problemowi (ale
jaka jest najlepsza? pl.comp.sieci.bezprzewodowe to chyba też nie to).
Otóż moja znajoma kupiła sobie notebook Dell Studio 1535 z Vistą, na
którym chce korzystać z dostępu do sieci iPlus za pomocą modemu Huawei
E800 na Express Card. Instalacja przeprowadzana jest przy użyciu
programu iPlus Manager v2.0 (świeżo ściągniętej ze strony iPlusa).
Modem jest widziany w Managerze urządzeń, po włożeniu aplikacja pyta o
pin (podaję prawidłowy, gdyż przy podaniu złego krzyczy, że zły), więc
od strony sprzętowej wszystko wydaje mi się być w porządku (karta co
kilka sekund miga zieloną diodką).

A jednak - nie działa. Wyświetla komunikat "Nie udało się zalogować do
sieci". Wskaźniczek kreskowy zasięgu w programie nic nie pokazuje,
mimo że wg mapki zasięgu na stronie iPlusa mieszkam w miejscu, gdzie
spodziewać się mogę "EDGE wewnątrz" (na zewnątrz zresztą też nie
działa). Co robić, co mogłem skopać, co mogę poprawić, jakie opcje
konfiguracyjne mogą zmienić sytuację?

--
Pozdrawiam
Konrad Szkudlarczyk  [konradszkudlarczyk(at)poczta(dot)fm]