Re: Windows SteadyState

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Sat 27 Sep 2008 - 22:20:13 MET DST

> Poszukaj w gpedit.msc.

Hehehe to ja wiem ale przyznam się że poszedłem na łatwiznę i chciałem
gotowej odpowiedzi :-).

a co do 2 problemu to jakieś sugestie. Może jest jakaś możliwość zamknięcia
systemu z linii poleceń (tylko taki żeby kill-ował wszystkie procesy i
zamykał system 100%). Zrobiłbym plik bat i kazał zamykać system tym plikiem.